خدمات

هدف واحد لجستیک برنامه ریزی و هماهنگی تمامی فعالیتهای ضروری که برای رسیدن به سطوح مطلوب کیفیت و خدمات رسانی به مشتریان و با کمترین هزینه، ممکن می سازد. حوزه کاری لجستیک از آماده سازی و حمل مواد اولیه تا تحویل محصول نهایی به بازار و مشتری را شامل می شود.

این واحد قادر است حمل محصولات گروه را به صورت لحظه ای و 24 ساعته رهگیری و مدیریت نماید و کالای مورد نیاز مشتریان و شرکت خود را در حداقل زمان ممکن تحویل دهد. همچنین با بهره گیری از امکانات مهندسی این واحد سعی در کاهش هزینه های حمل و بهبود سرباره لجستیک برای سازمان می باشد.

از دیگر ویژگی های این واحد نصب GPS در تمام خودرو ها می باشد که امکان ردگیری لحظه به لحظه مسیر می گردد.

مشتریان این واحد شرکت های ایران خودرو، سازه گستر، مگاموتور و سندن می باشند. ناوگان حمل و نقل این شرکت مجهز به 12 دستگاه تریلر 40 تن و 4 دستگاه کامیونت 6 تن و یکدستگاه نیسان و پیکان وانت و 6 دستگاه خودرو سواری می باشد که بصورت 24 ساعته و لحظه ای در حال سرویس دهی می باشند نیروی انسانی این واحد خدماتی متشکل از رانندگان مجرب و متعهد و باسابقه می باشد. با بهره گیری از دیدگاه مهندسی سعی در بهینه کردن وضعیت  بسته بندی و حمل و همچنین بهترین بازدهی زمانی برای رساندن محصولات به دست مشتریان می باشد.

خدمات